רכב חשמלי סיני

מה הופך את הרכבים הסיניים לכוכבים של קטגוריית רכבים חשמליים 2023 ? ישנן סיבות רבות לשקול רכב חשמלי סיני חדש. מכוניות סיניות הופכות יותר ויותר פופולריות בשל נקודת המחיר הנמוכה והביצועים המצוינים שלהן. בנוסף, רבים ממותגי הרכבים הסיניים בישראל מציעים תמריצים לקונים, מה שהופך אותם למושכים עוד יותר עבור קהל רוכשים גדול שמתעניין בקניית רכב חשמלי חדש.

תעשיית הרכב החשמלי בסין

תעשיית הרכבים החשמליים בסין התפתחה במהירות במהלך השנים האחרונות. זה הוביל לעלייה במספר המותגים והדגמים הקיימים בשווקים הבינלאומיים ובישראל בפרט.

כתוצאה מכך, לרוכשים המתעניינים ברכב חשמלי יש הרבה יותר אופציות כיום בשוק ובנקודות מחיר מעולות. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל כשאתם נכנסים לעולם בחירת רכב חשמלי.

לכן, בכתבה הזו נדבר על היתרונות של רכבים חשמליים סיניים

הנה כמה מהסיבות המובילות לקנות רכב חשמלי סיני חדש:

  • נקודת מחיר נמוכה – מכוניות חשמליות סיניות זולות בדרך כלל ממקבילותיהן ממדינות אחרות. זה הופך אותן לאופציה מצוינת עבור קונים עם תקציב מוגבל, או קונים שרוצים להכיר את תחום הרכבים החשמליים מבלי להוציא מאות אלפי שקלים על יצרניות כמו טסלה.
  • ביצועים מעולים – מכוניות חשמליות סיניות עשו כברת דרך בשנים האחרונות ומציעות כיום ביצועים מצוינים. זאת הודות להתקדמות בטכנולוגיית הסוללות ותהליכי ייצור משופרים.
  • עיצובים אופנתיים – מכוניות חשמליות סיניות זמינות במגוון עיצובים מודרניים שנראים פשוט מעולה.
  • תכונות מתקדמות – מכוניות חשמליות סיניות רבות מגיעות עם אבזור עשיר, מערכות בטיחות מתקדמות וטכנולוגיות מודרניות אלה כוללות בין היתר חבילות מולטימדיה עם מסכי מגע, טעינה אלחוטית, מערכות בטיחות אקטיביות ופאסביות, סוללות המעניקות טווח נסיעה גדול, טעינה מהירה ועוד.
  • איכות בנייה גבוהה – מכוניות חשמליות סיניות בנויות בסטנדרט גבוה עם רמות גימור יוקרתיות ושימת דגש לפרטים הקטנים.
  • ערך מכירה גדול – למכוניות חשמליות יש בדרך כלל ערך מכירה גדול בזכות הפופולריות הגוברת שלהן ותג המחיר המשתלם שלהן. ערך המכירה הגבוה הופך אותן להשקעה חכמה לעתיד.
  • השוק עשיר בהן – מכוניות חשמליות סיניות זמינות באופן נרחב בישראל הודות למספר ההולך וגדל של סוכנויות שעובדות עם יבואנים של רכבים סיניים. משמעות הדבר היא שניתן למצוא דגמים רבים ושונים שתפורים לצרכים שלכם.

רכב חשמלי סיני מחיר

האם כדאי ומשתלם לקנות רכב סיני חשמלי בישראל? להלן כל המידע שאתם צריכים כולל המלצות על רכבים סיניים חשמליים, יתרונות, חסרונות ומחירים:
המחיר של מכונית חשמלית סינית בישראל נחשב אטרקטיבי, במיוחד כאשר אתם משווים אותם לתגי מחיר של מכוניות חשמליות מיצרנים אחרים (לא סיניים).

לא רק שהמכוניות החשמליות הסיניות משתלמות יותר ממקבילותיהן ממדינות אחרות, אלא שהן גם טובות באותה מידה מבחינת ביצועים וטווח נסיעה. במילים אחרות, אתם לא מקריבים שום דבר על ידי בחירה במכונית חשמלית סינית על פני מותג אחר.

אז, אם אתם מחפשים מכונית חשמלית במחירים משתלמים, בהחלט שקלו לבדוק כמה מהאפשרויות הנהדרות של מותגים סיניים

מותגים סיניים שכדאי לכם לשים עליהם עין טוב טוב

MAXUS (מקסוס)

חברת המכוניות החשמליות הסינית הינה בעלת שם עולמי באיכות רכביה ומגוון סוגי הרכבים החשמליים שהיא מציעה. צי הרכבים של מקסוס כולל רכבי היסעים איכותיים עם מגוון של מקומות ישיבה (5,6,7 ) ואף מציע רכבים מסחריים חשמליים מגוונים, בעלי תצורות, גדלים ופונקציות שונות, אשר די נדירים למצוא כיום בשוק הרכב הישראלי.

בנוסף לכך, רכבי החברה בישראל זוכים לאספקה נוחה וזמינה המעניקה יתרון על פני מתחרותיה החשמליות שלעתים נדרש זמן רב להגעתן.

בין הדגמים הפופלאריים של החברה ניתן למצוא את מקסוס  e- יוניק 6, ג’יפון קומפקטי מרווח עם עיצוב עתידני ובעל טווח נסיעה גדול ואת מקסוס e-דליבר 9, הרכב המסחרי החשמלי הראשון בגודל מלא שהגיע לישראל עם מפרט אבזור עשיר במיוחד לרכב מסוג זה.

צפו בחווית הנסיעה המדהימה של מקסוס e-יוניק 6:

Geely (ג’ילי)

Geely  היא אחת מיצרניות הרכבים החשמליות הסיניות שנכנסו לשוק הישראל. Geely מייצרת מגוון רכבים, מדגמים בתקציבים נוחים ועד רכבי יוקרה. למותג נוכחות חזקה בסין וכעת הוא מחפש להרחיב את טווח ההגעה שלו לשווקים נוספים, כולל ישראל.

המכוניות החשמליות של Geely ידועות במחיר האטרקטיבי ובמגוון התכונות שלהן. המותג מציע מגוון רחב של מכוניות חשמליות, מרכבי סדאן ועד לרכבי שטח. המכוניות החשמליות של ג’ילי מצוידות בטכנולוגיה העדכנית ביותר, לרבות טעינה מהירה ותכונות בטיחות מתקדמות.

בין הדגמים הפופולריים של היצרן ניתן למצוא את הרכב Geely גיאומטרי (geometry c) C רכב פנאי עוצמתי ומעוצב שכובש את כבישי ישראל.

אז אם אתם מחפשים לקנות רכב חשמלי סיני Geely היא אחת מהיצרניות הגדולות בסין עם דגמים שיתאימו לכל אחד.

Aiways (איוויז)

איוויז היא יצרנית רכב סינית המייצרת רכבים חשמליים. החברה נוסדה בשנת 2017, המשרדים הראשיים שלה נמצאים בשנחאי סין, והמטרה שלה היא לספק כלי רכב חשמליים במחירים נוחים וברי קיימא לצרכנים ברחבי העולם.

הרכב הראשון של Aiways היה ה-U5 רכב שטח חשמלי לחלוטין שהושק בשנת 2019. החברה מתכננת להשיק מספר דגמים נוספים בשנים הקרובות.

Aiways מחויבת לפתרונות ניידות בת קיימא ועבדה על מספר יוזמות סביבתיות. לחברה שותפות עם קרן חיות הבר העולמית (WWF) לקידום מכוניות חשמליות. Aiways  חברה גם ב-Global E-Vehicle Alliance (GEVA) שהיא קבוצת חברות המחויבות לפיתוח ופריסה של כלי רכב חשמליים.

ל- Aiways יש תוכניות להרחיב את המכירות שלה מחוץ לסין בשנים האחרונות ואחד מהשווקים שהיא נכנסה אליהן הוא ישראל.

אז אם אתם מחפשים רכב חשמלי סיני Aiways מציעה שילוב של מכוניות איכותיות וחסכוניות עם אג’נדה ברורה של קיימות ושמירה על הסביבה.

תעשיית הרכבים החשמליים בסין התפתחה במהירות במהלך השנים האחרונות. זה הוביל לעלייה במספר המותגים והדגמים הקיימים בשווקים הבינלאומיים ובישראל בפרט.

כתוצאה מכך, לרוכשים המתעניינים ברכב חשמלי יש הרבה יותר אופציות כיום בשוק ובנקודות מחיר מעולות. עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל כשאתם נכנסים לעולם בחירת רכב חשמלי.

  1. נקודת מחיר נמוכה – מכוניות חשמליות סיניות זולות בדרך כלל ממקבילותיהן ממדינות אחרות. זה הופך אותן לאופציה מצוינת עבור קונים עם תקציב מוגבל, או קונים שרוצים להכיר את תחום הרכבים החשמליים מבלי להוציא מאות אלפי שקלים על יצרניות כמו טסלה.

.2ביצועים מעולים – מכוניות חשמליות סיניות עשו כברת דרך בשנים האחרונות ומציעות כיום ביצועים מצוינים. זאת הודות להתקדמות בטכנולוגיית הסוללות ותהליכי ייצור משופרים.

.3 עיצובים אופנתיים – מכוניות חשמליות סיניות זמינות במגוון עיצובים מודרניים שנראים פשוט מעולה.

  1. תכונות מתקדמות – מכוניות חשמליות סיניות רבות מגיעות עם אבזור עשיר, מערכות בטיחות מתקדמות וטכנולוגיות מודרניותאלה כוללות בין היתר חבילות מולטימדיה עם מסכי מגע, טעינה אלחוטית, מערכות בטיחות אקטיביות ופאסביות, סוללות המעניקות טווח נסיעה גדול, טעינה מהירה ועוד.
  2. איכות בנייה גבוהה – מכוניות חשמליות סיניות בנויות בסטנדרט גבוה עם רמות גימור יוקרתיות ושימת דגש לפרטים הקטנים.

.6ערך מכירה גדול – למכוניות חשמליות יש בדרך כלל ערך מכירה גדול בזכות הפופולריות הגוברת שלהן ותג המחיר המשתלם שלהן. ערך המכירה הגבוה הופך אותן להשקעה חכמה לעתיד.

  1. השוק עשיר בהן – מכוניות חשמליות סיניות זמינות באופן נרחב בישראל הודות למספר ההולך וגדל של סוכנויות שעובדות עם יבואנים של רכבים סיניים. משמעות הדבר היא שניתן למצוא דגמים רבים ושונים שתפורים לצרכים שלכם.

מותגי הרכב החשמלי הסיניים המובילים בישראל הם:

Maxus

Geely

Aiways

שתפו אותנו

השאירו פרטים
ליעוץ מקצועי חינם

זמינים גם בוואטסאפ