צריכים עזרה מנציג? אנחנו כאן בשבילכם

בחר סוג רכב
בחר סוג רכב
בחר יצרן
Manufacturer
בחירת החזר חודשי
בחירת החזר חודשי - slider
020000

פורד פוקוס אקטיב סטיישן 2024

פורד פוקוס אקטיב סטיישן הוא רכב העונה על צרכים רבים תוך ווסטיליות עם אפשרות שימוש כרכב פנאי, רכב משפחתי וגם סטיישן מרווח ופרקטי עם לוק מודרני רענן ותא מטען ענק.

רושם כללי

הפוקוס אקטיב סטיישן מציע חווית נהיגה ונסיעה איכותית הניחנת בבידוד רעשים ושיכוך זעזועים מעולה בשילוב עם עיצוב חיצוני חדשני ואקספרסיבי ועיצוב פנים פשוט, נקי וקל להתמצאות.

מנוע וביצועים

הפוקוס אקטיב סטיישן מגיעה עם מנוע טורבו-בנזין בנפח של 1500 סמ״ק המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומערכת הנעה קדמית אשר יחד סוחטים – 182 כוח סוס עם תאוצה מ – 0 ל – 100 ב – 8.6 שניות. צריכת הדלק הממוצעת של הפוקוס אקטיב סטיישן נמוכה ביותר של כ – 15 קילומטרים לליטר.

אבזור ובטיחות

בנוסף לאבזור פנאי כיפי ומפנק כגון מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ׳, בקרת אקלים מפוצלת ועוד רבים, פנסי ה – LED החכמים מגיעים כסטנדרט וכוללים פונקציונליות משולבת של פנסי ערפל המאפשרת עיצוב נקי עם מראה פרימיום וחתימה אווירודינמית משופרת שגם היא בתורה תורמת לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק.

הפוקוס אקטיב חזקה בבטיחות עם שלל מערכות אקטיביות ופסיביות אשר באות להגן על הנוהגים והנוסעים ברכב עם 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, עגינות איזואפיקס, בקרת שיוט עם שמירת מרחק ועוד רבים. כמו כן הפוקוס אקטיב סטיישן קיבלה את ציון הבטיחות הגבוה ביותר של 5 כוכבים במבחני הריסוק.

בשורה התחתונה

הפוקוס אקטיב סטיישן חסכונית בדלק ומשלבת טכנולוגיות מתקדמות יחד עם סיוע פעיל לנהג אשר נועדו להפוך את חווית הבעלות והנהיגה לקלה ומתגמלת.

אנו מזמינים אתכם לנסיעת מבחן ממצה והדרכה מטובי מומחי הרכב שלנו. התקשרו עוד היום.

חברת ניו קאר ליס בעלת ניסיון רלוונטי, תנאי מימון נוחים ושירות אמין בתחום רכישת רכב בתנאים מצוינים.

ניו קאר ליס – הדרך החכמה לרכב שלך  9640*

רמות גימור פורד פוקוס אקטיב סטיישן
צריכים עזרה מנציג?
צריכים עזרה מנציג? לחצו כאן!
No data was found

צריכים עזרה מנציג?
אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים
ליעוץ מקצועי חינם

זמינים גם בוואטסאפ