צריכים עזרה מנציג? אנחנו כאן בשבילכם

בחר סוג רכב
בחר סוג רכב
בחר יצרן
Manufacturer
בחירת החזר חודשי
בחירת החזר חודשי - slider
020000

טויוטה פריוס פלוס 2024

הדגם אינו משווק יותר כחדש, למידע נוסף אודות דגמים דומים של טויוטה: דגמי טויוטה 2023

ה-טויוטה פריוס פלוס הוא רכב מסוג מיניוואן, קומפקטי וחסכוני המכיל שבעה מקומות ישיבה, וכפי שבטח כבר הבנתם הוא האח הגדול של ה-טויוטה פריוס שכולנו מכירים. גרסאות ה-טויוטה פריוס פלוס והפריוס הרגילות מכילות את אותו מנוע. בנוסף לכך, תא הנוסעים האחורי ב-טויוטה פריוס פלוס מושלמים עבור ילדים, מה ששם אותו ישירות כרכב משפחתי לעניין, ועוד אלמנט חשוב מאוד הוא שהשורה השניה בתא הנוסעים מתאימים לחלוטין עבור מבוגרים. מעבר לאלו ה-טויוטה פריוס פלוס בנוי היטב ועם אטימה מעולה לרעשים מה שמאפשר לכם חוויית נסיעה שלווה ואיכותית.

לא רק שה-טויוטה פריוס פלוס מגיע עם נפח תא מטען גדול מאוד במיוחד אם משווים אותו לנפח תא המטען של מיניוואנים השונים בקטגוריה, כאשר נביט מתחת למכסה המנוע של ה-טויוטה פריוס פלוס נמצא כי הוא מצויד במנוע מסוג בנזין בנפח 1.8 ליטר שמצוות עם מנוע עזר חשמלי לשיפור הביצועים. נתוני היצרן מציגים כי ה-פריוס פלוס צורך ליטר לכל 24.4 ק”מ שזהו הישג מרשים ושבהחלט עוזר בעת השוואה בין הרכבים השונים.

האבזור נדיב במיוחד, גם בהיבטי נוחות וגם בבטיחות. ה-טויוטה פריוס פלוס מפנק באיבזור כגון: בקרת שיוט, חישוקים קלים, כיוונון מושבים חשמלי, מראות צד מתקפלות חשמליות, מחשב דרך ועוד. ובבטיחות ה-טויוטה פריוס פלוס נותן היצע מרשים ביותר עם שלל פינוקים כגון: חיישני חניה אחוריים, מצלמת רוורס, חיישני גשם, חיישני תאורה, מערכת התראה לשמירת מרחק כולל בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, מערכת התראה על סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, מערכת זיהוי תמרורים ועוד.  

חברת ניו קאר ליס בעלת ניסיון רלוונטי, תנאי מימון נוחים ושירות אמין בתחום רכישת רכב בתנאים מצוינים.

 צרו עמנו קשר  בטלפון 077-6707878 או השאירו פרטים באתר

 

רמות גימור טויוטה פריוס פלוס
צריכים עזרה מנציג?
צריכים עזרה מנציג? לחצו כאן!
No data was found

צריכים עזרה מנציג?
אנחנו כאן בשבילכם

השאירו פרטים
ליעוץ מקצועי חינם

זמינים גם בוואטסאפ