מימון רכב לצעירים

הגיל בו ניתן להוציא רישיון נהיגה ברכב פרטי במדינת ישראל הולך ויורד, ויותר ויותר צעירים וצעירות מתחילים לפתח חלום על רכב פרטי. יחד עם זאת, קניית רכב עשויה להיות יקרה מאוד, במיוחד אם רוצים לקנות רכב חדש. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא כל מה שצריך על מימון רכב לצעירים, רכבים מומלצים לצעירים ומה חייב להיות בכל רכב של נהג צעיר.

איזה רכב מתאים לנהגים צעירים

שוק הרכב בישראל הוא רחב ומגוון. המגוון האדיר שיש בשוק הרכב עשוי לבלבל רבים מכם, במיוחד מאחר וכמעט כל אחת מהחברות הגדולות מציעה רכב מיני או סופר מיני שיכול לצוד את עיניכם. לכן, אנחנו ננסה לעשות לכם סדר בדברים ולסמן עבורכם חמישה רכבים מומלצים לנהגים צעירים.

טויוטה אייגו X

ה-אייגו X (Aygo X) הוא רכב הסופר מיני של המותג היפני המוכר והאהוב. הוא מיועד לנהגים צעירים שלא מרבים לנסוע מחוץ לעיר, ולכן גם טווח המחירים שלו בהתאם. מי שיקנה טויוטה אייגו יהנה משילוב בין איכות בנייה, ועיצוב נעים וייחודי. טויוטה אייגו X גם נחשבת חסכונית בצריכת הדלק שלה.

סיטרואן C1

סיטרואן C1 הוא רכב קלאסי עבור מי שקונה את הרכב הראשון שלו. שיק צרפתי, איכות בנייה בסטנדרט הכי גבוה שיש ונפח מנוע קטן יחסית שמסייע בהפחתת מחיר הביטוח הופכים את הסיטרואן C1 לאופציה מובילה בכל דיון על רכב מומלץ לנהג צעיר.

קיה פיקנטו

קיה פיקנטו (Picanto) הוא אחד דגמי הרכב הכי פופולריים בישראל מסיבה מסוימת. היצרנית הדרום קוריאנית ידועה באמינות הרכבים שלה, והגודל שלה מקל מאוד במלאכת מציאת החנייה. גם כאן, מדובר ברכב בעל צריכת דלק נמוכה שידע להתמודד באופן מכובד גם עם נסיעות בינעירוניות. העובדה שמדובר ברכב נפוץ ואהוב מסייע למוכרי הרכב להציע אותו במחירים זולים יחסית.

פולקסווגן חיפושית

היצרנית הגרמנית החזירה לכביש בשנים האחרונות את אחד הדגמים הכי מפורסמים שלה – החיפושית. פולקסווגן חיפושית (Beetle) מביאה איתה איכות גרמנית, עיצוב רטרו וביצועים מרשימים בכל שעה ובכל עונה. אל תתנו למראה התמים להטעות אתכם – מתחת למכסה המנוע מחכים לכם 105 כוחות סוס שידאגו שתסעו מהר בכל דרך, עירונית או בינעירונית.

פיאט 500

פיאט 500 היא אולי המכונית הכי מעוצבת ברשימה שלנו. פיאט 500 החדשה היא גם המכונית היחידה ברשימה שלנו שמגיע בגרסה חשמלית לגמרי, מה שהופך אותה למובילה בקטגוריית צריכת הדלק. העיצוב של הפיאט 500 לא מתאים לכל אחד, אבל תהיו בטוחים שתסובבו ראשים בכל נסיעה. פיאט 500 היא מכונית מצוינת למי שמתנייד בעיקר בתוך העיר, וחנייה קלה היא משהו שחשוב לו.

שלושה אלמנטים שחייבים להיות ברכב לנהגים צעירים

בכל פעם שקונים רכב חדש, ישנם אלמנטים ברכב שחשובים יותר מאחרים. כשאתם באים לקנות רכב בפעם הראשונה, יש כמה דברים שחשוב שתשימו לב אליהם באופן מיוחד. מעבר למחיר, שהוא דבר שאפשר לסדר ולהתגמש איתו יחסית בקלות – שלושת האלמנטים הללו הם חשובים מאוד לנהגים צעירים, ולא קל לשנות אותם אחרי שכבר קניתם את הרכב.

  1. עיצוב

אחד הדברים הכי חשובים לנהגים צעירים, במיוחד לכאלה שרוצים לקנות רכב 0 קילומטר, הוא העיצוב של הרכב. את העיצוב אתם יכולים לבחור רק פעם אחת – בעת הקנייה של הרכב. לאחר הקנייה לא תוכלו לשנות את עיצוב הרכב באופן משמעותי, ואפילו את הצבע של הרכב לא תוכלו להחליף. לכן כדי שתשוו בין מספר עיצובים כדי שתבחרו את האחד שהכי מתאים לכם.

  1. אבזור

עבור נהגים צעירים, נהיגה ברכב היא יותר ממעבר בין מיקום אחד למיקום אחר. חווית הנהיגה מושפעת גם מהמוזיקה שמושמעת ברכב בזמן הנהיגה ועוד. לכן אם אתם נהגים צעירים שבוחרים רכב חדש, כדי שתשימו לב עם איזה אבזור מגיע הרכב. האם יש חיבור למטען? האם יש בלוטות’ מובנה? כל אלו הן שאלות שאתם חייבים לשאול לפני שאתם סוגרים את העסקה.

  1. בטיחות

סטטיסטית נהגים צעירים עושים יותר תאונות. זו גם הסיבה שהביטוח שלהם הוא יקר יותר. לכן, חשוב מאוד שרכב שקונים עבור נהגים צעירים יהיה מאובזר בכל אביזרי הבטיחות הנדרשים. מובילאיי ומערכות התרעה על סטייה מהמסלול המובנות באופן אינטגרלי ברכב עשויות להציל את חייכם. למעשה, זהו האלמנט החשוב מכולם. שימו לב גם לציון של הרכב במבחני ריסוק.

איך נהג צעיר יכול לקנות רכב

נהג צעיר שמחליט שהוא רוצה לבצע קניית רכב חדש יכול לגלות שהוא נתקל בקשיים כספיים. בסופו של דבר, רכב הוא מוצר יקר למדי. הסכומים הנדרשים לקניית רכב חדש לא ימצאו בכיסם של מרבית הנהגים הצעירים. כאן נכנס לתמונה מימון רכב לצעירים. יש לא מעט חברות בישראל, למשל ניו קאר ליס, שמציעות עד 100% מימון לרכב, מבצעי רכב ועוד.

סיכום

לסיכום, רכב יכול להעניק לכל נהג ונהגת צעירים חופש תנועה ותחושת עצמאות. קנייה של רכב חדש או רכב 0 קילומטר היא בטוחה יותר, אך יקרה יותר. לכן כדאי לפנות למימון רכב לנהגים צעירים. מימון מלא לרכב יכול לאפשר לכם לקנות את הרכב שתמיד חלמתם לקנות.

שימו לב שבמידה ולא תעמדו בתנאי ההלוואה הדבר עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, אך ניתן לפרוס את ההלוואה עד 60 תשלומים. צרו קשר עוד היום קבלת מידע על הלוואות לבני נוער לרכב.

הרכבים המתאימים במיוחד לצעירים הם: טויוטה אייגו X, סיטרואן C1, קיה פיקנטו, פולקסווגן חיפושית, פיאט 500

הסכומים הנדרשים לקניית רכב חדש לא ימצאו בכיסם של מרבית הנהגים הצעירים. כאן נכנס לתמונה מימון רכב לצעירים. יש לא מעט חברות בישראל, למשל ניו קאר ליס, שמציעות עד 100% מימון לרכב, מבצעי רכב ועוד.

שתפו אותנו

השאירו פרטים
ליעוץ מקצועי חינם

זמינים גם בוואטסאפ